Verzenden

 

Levertijd

Bestellingen die op maandag t/m zaterdag voor 14.00 uur geplaatst en betaald zijn, versturen wij dezelfde dag nog.

Er zijn enkele uitzonderingen:

  • Alle bestelde producten dienen op voorraad te zijn.
  • Indien het grotere aantallen zijn.
  • Gepersonaliseerde items hebben een afwijkende levertijd. Op de productpagina kun je de actuele levertijd vinden.
  • Indien je op de productpagina hebt gekozen voor een andere kleur dan origineel hout, kan de levertijd afwijken.
  • In een enkel geval kan er door de vervoerder vertraging optreden in het afleveren van bestellingen.
  • Feestdagen worden niet gezien als werkdagen. Bestellingen geplaatst op feestdagen, zullen op de eerst volgende werkdag verwerkt worden.

 

ACTIE CODE: ACTIEPLAAT0324

Verzendkosten

Bestellingen binnen Nederland worden verzonden via PostNL. Hierbij worden de volgende tarieven gehanteerd.

  • Reguliere pakketpost inclusief track & trace: € 6,95.
  • Levering aan een PostNL Servicepunt inclusief track & trace: € 4,95

Bestellingen naar België worden verzonden via PostNL. Hierbij worden de volgende tarieven gehanteerd:

  • Reguliere pakketpost inclusief track & trace: € 8,95
  • Levering aan een PostNL Servicepunt inclusief track & trace: € 6,95
  • Toeslag niet bij de buren afgeven: € 0,50

 

Verzenden naar een ander adres

In het bestelproces kun je aangeven dat de bestelling op een ander adres bezorgd dient te worden.

Directe avondlevering

Wil je liever in de avond het pakket ontvangen, dan kun je bij de bezorgopties van PostNL kiezen voor de optie “directe avondlevering”. Hiervoor betaal je een toeslag van € 2,00.

Niet bij de buren afgeven

Wil je liever niet dat PostNL het pakket bij de buren afgeeft, dan kun je bij de bezorgopties van PostNL kiezen voor de optie “Niet bij de buren afgeven”. Hiervoor betaal je een toeslag van € 0,50.

Afwezig tijdens het bezorgmoment

Indien je afwezig bent tijdens het bezorgmoment, ontvang je een kaartje in de brievenbus. Hierop kun je zien bij welke buren het pakketje is afgegeven, of hoe je een nieuwe bezorgafspraak kunt maken. Er worden twee bezorgpogingen gedaan, daarna wordt de bestelling bij het dichtstbijzijnde PostNL Servicepunt afgegeven. Waar en wanneer je het pakketje kunt afhalen, staat ook vermeld op het kaartje van PostNL.

Aflevering op een PostNL Servicepunt

Dit is alleen in Nederland en België mogelijk. In het bestelproces kun je een PostNL Servicepunt kiezen. Zodra het pakket op het door jouw gekozen Servicepunt afgehaald kan worden, ontvang je hierover een bericht.